28/11/2020

5 Interactive Content Ideas For your Business


Αναζητάς τρόπους για να αυξήσεις το engagement της σελίδας σου; Ψάχνεις και εσύ τρόπους για να αναβαθμίσεις το περιεχόμενο των σελίδων σου και να το κάνεις πιο ενδιαφέρον στα μάτια του κοινoύ σου;

Σε αυτό το άρθρο θα σου παρουσιάσουμε 5 interactive content ideas οι οποίες θα σε φέρουν ένα βήμα πιο κοντά στην επιτυχία. Με αυτό τον τρόπο το κοινό σου θα έχει ενεργότερη συμμετοχή στις social media πλατφόρμες σου, ενώ παράλληλα θα αυξηθούν κατά πολύ τα clicks στις σελίδες σου!

Τι εννοούμε όμως με τον όρο interactive content; Οποιαδήποτε δραστηριότητα στην οποία ο χρήστης πρέπει να πατήσει κλικ, να απαντήσει ή να παίξει θεωρείται interactive content. Σίγουρα η επιλογή ένταξης στις σελίδες μας διαδραστικού περιεχομένου απαιτεί περισσότερη προσπάθεια, χρόνο και ίσως περισσότερα χρήματα, παρόλα αυτά είναι κάτι που το κοινό θα λατρέψει και οι καρποί μιας τέτοιας κίνησης θα φανούν άμεσα. Όχι μόνο κινητοποιείται το κοινό σας να έχει ενεργή συμμετοχή, παράλληλα μαθαίνετε τις προτιμήσεις τους και τα ενδιαφέροντά τους, στοιχεία πολύ σημαντικά για τη χάραξη μια πετυχημένης στρατηγικής!

Δώσε λοιπόν προσοχή σε 5 απλές συμβουλές οι οποίες θα σε βοηθήσουν τόσο στην ανανέωση και την αναβάθμιση της Digital παρουσίας της επιχείρησής σου, όσο και στο γενικότερο marketing strategy του brand σου.

Τα Quizzes είναι διασκεδαστικά για το κοινό, ενώ παράλληλα δίνουν τη δυνατότητα στους marketeers να μπουν στο μυαλό του καταναλωτή, να εξετάσουν και να συνειδητοποιήσουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του. Παράλληλα είναι ένας εκπληκτικός τρόπος για να παρουσιάσουν στο κοινό τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης, ενώ παράλληλα δημιουργείται μια αμφίδρομη σχέση επικοινωνίας μεταξύ καταναλωτή και επιχείρησης. Αναλυτικότερα, στα μάτια του κοινού αυτό είναι πολύ σημαντικό, δεδομένου ότι αφενός νιώθει ότι συμμετέχει ενεργά, αφετέρου ικανοποιείται από το γεγονός ότι η γνώμη του και οι επιθυμίες του λαμβάνονται υπόψιν.

Το Facebook, τα Instagram stories και το twitter δίνουν τη δυνατότητα του built-in polls. Καθένα από τα παραπάνω σου επιτρέπει να προσθέσεις πολλαπλές επιλογές απαντήσεων καθώς επίσης και να επιλέξεις για πόσο χρονικό διάστημα θα κρατήσει το poll. Αξίζει να αναφέρουμε σε αυτό το σημείο ότι τα Facebook Polls σου δίνουν τη δυνατότητα να προσθέσεις ακόμα και φωτογραφίες ή και GIFs ως επιλογή απάντησης.

Όταν ο χρήστης ψηφίσει στο Poll, απευθείας θα μπορεί να δει πώς έχουν διαμορφωθεί μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα.

Κλασικό, παραδοσιακό και τσεκαρισμένο! Οι διαγωνισμοί είναι ένας ενδιαφέρον τρόπος να κινητοποιήσεις το κοινό σου να έχει ενεργότερη συμμετοχή στις σελίδες της επιχείρησής σου! Από τη μία πλευρά τα δώρα παροτρύνουν τον επισκέπτη της εκάστοτε πλατφόρμας να δηλώσει συμμετοχή και από την άλλη πλευρά οι καταναλωτές εξοικειώνονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σου.

Φρόντισε οι διαγωνισμοί να είναι απλοί, σύντομοι και να μην κουράζουν τον επισκέπτη της σελίδας σου. Επιπλέον μην ξεχνάς ότι τα δώρα που θα προσφέρεις στους νικητές μετά το τέλος του διαγωνισμού πρέπει να σχετίζονται με το περιεχόμενο της επιχείρησής σου. Το κοινό δείχνει ενεργά την παρουσία του δίνοντας σε comment την απάντησή του για τον διαγωνισμό.

Τα multiple choice posts είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικά ιδιαίτερα μάλιστα στις πλατφόρμες οι οποίες επιτρέπουν multiple image posts. Κάθε εικόνα μπορεί να είναι μια διαφορετική επιλογή για το κοινό να επιλέξει! Το κοινό μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε διλήμματα όπως για το ποια πρέπει να είναι η επόμενη γεύση του προϊόντος σου ή ακόμα και ποια θεωρούν ως καταλληλότερη συσκευασία για το ανανεωμένο σου brand! Οι καταναλωτές με αυτό τον τρόπο συμμετέχουν ενεργά στο marketing της επιχείρησής σου, δεδομένου ότι αποτυπώνονται ξεκάθαρα οι επιλογές και οι προτιμήσεις του κοινού στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του brand σου.

Τα infographics έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλή στον διαδικτυακό κόσμο, καθώς αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο για content marketing και κατ’ επέκταση μπορούν να ενσωματωθούν με επιτυχία στην online επικοινωνιακή στρατηγικής της κάθε επιχείρησης. Τα infographics ξεχωρίζουν γιατί προσφέρουν απλά, συνοπτικά και με αισθητικό τρόπο έναν συγκεκριμένο όγκο πληροφοριών, αυξάνοντας σημαντικά το engagement της σελίδας μας. Χαρακτηριστικά ένα interactive infographic μπορεί να περιλαμβάνει calls to action ή διασκεδαστικά pop up στοιχεία. Η ιδέα του interactive infographic ίσως περιλαμβάνει κάποιο επιπλέον κόστος συγκριτικά με άλλες επιλογές αλλά μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιο digital marketing agency το οποίο θα το κάνει για εσένα! Δοκίμασέ το και κατευθείαν θα δεις την ανταπόκριση του κοινού σου!

Τα interactive videos μετατρέπουν τον μονόλογο σε διάλογο, μεταμορφώνοντας το experience viewing από παθητικό σε ενεργητικό. Τα interactive videos είναι μία μορφή interactive content, τα οποία αυξάνουν το engagement δεδομένου ότι βάζουν τον επισκέπτη της εκάστοτε πλατφόρμας είτε να απαντήσει σε κάποια ερώτηση αφού παρακολουθήσει το video, είτε να σχολιάσει είτε ακόμα και να κλικάρει πάνω στο video, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο την επιλογή του.

Οι marketers αγαπούν τα interactive videos γιατί μέσω των απαντήσεων που συλλέγουν, εκτός του ότι πετυχαίνουν μεγαλύτερο engagement για το brand τους, παράλληλα συλλέγουν πλούσιο υλικό σχετικά με τις προτιμήσεις του κοινού, κάτι που στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσουν για τη δημιουργία καινούριου content marketing.

Το content είναι το Α και το Ω για το digital περιβάλλον μια επιχείρησης, για αυτό τον λόγο πρέπει να είναι με τέτοιο τρόπο διαμορφωμένο ώστε να προκαλεί τον επισκέπτη να το εξερευνήσει και να ασχοληθεί μαζί του! Οι interactive content ideas μπορούν να είναι σπουδαίο εργαλείο στρατηγικής στα χέρια των επιχειρήσεων για αυτό αξιοποίησε το όσο μπορείς παραπάνω! Παρόλα αυτά μην ξεχνάς ότι υπάρχει η επιλογή των marketing agencies τα οποία μπορούν να αναλάβουν από το μηδέν τη διαχείριση της digital στρατηγικής σου, διαμορφώνοντας το interactive content που ταιριάζει στις ανάγκες και το προφίλ της επιχείρησής σου.