21/09/2020

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά


Η Google λάνσαρε τα Shopping ads στο YouTube. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες θα μπορούν να διαφημίζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσα από το feed της κεντρικής σελίδας του YouTube αλλά και από το πεδίο αναζήτησης.

Για παράδειγμα όταν κάποιος θα ψάξει για «κριτική στα παπούτσια Puma» θα του εμφανίζεται μια σειρά από shopping ads με προτάσεις προϊόντων. Συγκεκριμένα, Αυτή η σειρά θα εμφανίζεται στην αρχή της σελίδας πριν από τα αποτελέσματα των βίντεο. Επίσης, θα εμφανίζονται και ως καρουζέλ ανάμεσα στα βίντεο και στην αρχική σελίδα.

Η Puma κάνει ντεμπούτο

Η Puma θα είναι η εταιρεία που θα εμφανιστεί πρώτη στο Shopping ad και αργότερα θα προστεθούν και άλλα παρόμοια είδη.

Σύμφωνα με τον Rick Almeida, πρόεδρο του ηλεκτρονικού διαφημιστικού τμήματος της Puma Group, είπε σχετικά με τη νέα ενέργεια του YouTube ότι «Το YouTube είναι μια πλατφόρμα στην οποία αυξάνονται συνεχώς το υλικό και οι χρήστες του. Με το Shopping Ads θα πετύχουν οι εταιρείες μεγαλύτερο reach και engagement από τους καταναλωτές.»

Το πλεονέκτημα του YouTube

Ζούμε σε μια εποχή όπου τα social media εξελίσσουν και προωθούν όλο και περισσότερο την αγορά προϊόντων online. Αυτό δίνει το πλεονέκτημα στο YouTube ως καινούργιο μέσο να προσελκύσει ακόμη περισσότερους νέους καταναλωτές.

Παρόλα αυτά, το YouTube δεν έχει εκμεταλλευτεί ακόμα στο μέγιστο βαθμό να κατευθύνει το κοινό σε συγκεκριμένα προϊόντα. Αντιθέτως, επικεντρώνεται στα Discover ads ακόμη και αν δεν είναι κάτι το ξεχωριστό.

Υπόσχεση εξέλιξης

Στους επόμενους μήνες το YouTube έχει υποσχεθεί να εξελίξει το Shopping ad. Πιο συγκεκριμένα, θα προσθέσει μεγαλύτερη διαδραστικότητα και θα προστεθούν περισσότερα κουμπιά call-to-action. Έτσι τα Shopping ads στο YouTube θα βοηθήσουν τις εταιρείες να αποκτήσουν νέους πελάτες και να αυξήσουν τα κέρδη τους.