27/09/2020

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές για τους travel marketeers για τη στόχευση ενδιαφερόμενων χρηστών


Τόσο το Facebook όσο και το Instagram, αποτελούν συχνά πολύτιμα εργαλεία για τους χρήστες κατά την διαδικασία οργάνωσης των διακοπών τους κάτι το οποίο είναι λογικό δεδομένης της φύσης των μέσων αυτών. Πράγματι, σύμφωνα με μελέτη του Facebook η οποία διεξήχθη το 2016, το 53% των ταξιδιωτών έπαιρναν ιδέες για τα ταξίδια τους από το Facebook, ενώ ταυτόχρονα κατά την διαδικασία οργάνωσης των διακοπών τους, οι ταξιδιώτες ξόδευαν 5Χ φορές περισσότερο χρόνο στο Facebook συγκριτικά με άλλες ταξιδιωτικές εφαρμογές και site.

Το γεγονός αυτό αποτέλεσε σημαντική ευκαιρία για τους marketeers του ταξιδιωτικού κλάδου μια ευκαιρία την οποία το Facebook αναγνώρισε και εκμεταλλεύτηκε. Εισήγαγε έτσι το family targeting, το οποίο ενώ δεν είναι ειδικά διαμορφωμένο για ταξίδια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση ταξιδιωτικών καμπανιών μέσω στόχευσης νοικοκυριών. Επίσης  εισήγαγε Dynamic Ads για ταξίδια που δίνουν στους διαφημιστές τη δυνατότητα να στοχεύσουν τους ενδιαφερόμενους χρήστες βάσει σχετικών συμπεριφορών αναζήτησής τους.

Πλέον το Facebook έχει προσθέσει ορισμένες νέες επιλογές, διευκολύνοντας έτσι ακόμη περισσότερο το έργο των marketeers του ταξιδιωτικού κλάδου. Το πιο πρόσφατο εργαλείο διαφήμισης συσχετισμένο με τα ταξίδια είναι το Trip Consideration, το οποίο επιτρέπει στις εταιρείες να εντοπίσουν τους χρηστές οι οποίοι έχουν μεν εκφράσει την πρόθεση τους να ταξιδέψουν, αλλά δεν έχουν καταλήξει σχετικά με τον προορισμό.

Για παράδειγμα, έστω ότι ένας φοιτητής έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για διακοπές στην θάλασσα για την καλοκαιρινή περίοδο, κάνοντας περιήγηση σε σελίδες σχετικές με ταξίδια, αλλά χωρίς να έχει κατασταλάξει σε συγκεκριμένη τοποθεσία. Τότε οι διαφημιστές ταξιδιών μπορούν να του εμφανίσουν διαφημίσεις που προωθούν προσφορές πτήσεων ή ξενοδοχείων με σκοπό να τον ωθήσουν να κάνει κράτηση και να κλείσει το ταξίδι του.

Ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν τα social media ώστε να κάνουν έρευνα για δυνητικούς προορισμούς διακοπών.  Επιπλέον, σύμφωνα με στατιστικά του Facebook, περίπου το 68% των Millennials, βρήκε ιδέες για το τελευταίο ταξίδι τους στο Facebook, ενώ το 60% έκανε το ίδιο μέσω του Instagram. Εκμεταλλευόμενοι οι διαφημιστές αυτήν την τάση, μπορούν πλέον να στοχεύσουν άτομα σε ένα πρώιμο στάδιο όπου ακόμη ψάχνουν ιδέες που θα τους εμπνεύσουν για το επόμενο ταξίδι τους.

Οι Millennials αποτελούν σημαντικό μερίδιο της αγοράς, όπως παραθέτει και η εταιρεία Nielsen στο Millennial travel report:

«Οι Millennials εστιάζουν στην απόκτηση προσωπικών εμπειριών, κυρίως εκτός σπιτιού. Ειδικότερα, τους αρέσει να ταξιδεύουν (ως γενιά ταξιδεύουν περισσότερο από κάθε άλλη, συμπεριλαμβανομένων των Baby Boomers), και πιθανότατα αυτό θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο καθώς θα αποκτούν οικονομική ευημερία».

Τέλος, δεδομένου ότι οι Millennials αποτελούν σήμερα την μεγαλύτερη εν ζωή ενήλικη γενιά, αξίζει να δοθεί προσοχή σε τέτοιες τάσεις. Είναι σημαντικό επομένως να λαμβάνονται υπόψη από τους travel marketeers, οι τελευταίες επιλογές του Facebook για τις ταξιδιωτικές διαφημίσεις.

Το Trip Consideration είναι διαθέσιμο πλέον μέσω του Facebook Ads Manager αλλά και μέσω Facebook marketing partners.