25/11/2020

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising είναι τόσα πολλά, που κάνουν, όλο και πιο πολύ, κάθε marketer και διαφημιστή να θέλει να προβληθεί μέσω αυτού.

Programmatic Advertising

Με πολύ απλά λόγια, το Programmatic είναι η αυτοματοποιημένη διαδικασία αγοράς ψηφιακών μέσων. Η δίοδος, προκειμένου να γίνει αυτόματα όλη αυτή η διαδικασία, ονομάζεται real-time bidding. Βασικά, είναι το μέλλον.
Είναι πολύ λογικό να αναρωτιέστε, γιατί αυτός ο τρόπος διαφήμισης κάνει τόσα brands να μεταβαίνουν από την παραδοσιακή αγορά ψηφιακών μέσων στην προγραμματική. Παρακάτω ακολουθούν 5 από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising.

1. Transparency & Control

To Programmatic advertising προσφέρει ένα είδος διαφάνειας που οι διαφημιζόμενοι δεν μπορούν να πάρουν από την παραδοσιακή διαφήμιση. Ακόμη, μέσω του συγκεκριμένου μέσου διαφήμισης, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να δουν με ακρίβεια ποια sites προσεγγίζουν οι διαφημίσεις τους, τον τύπο του πελάτη που ψάχνει τη διαφήμισή τους, αλλά και τα κόστη της διαφήμισής τους, σε πραγματικό χρόνο. Εξαιτίας αυτού, μπορούν να πραγματοποιηθούν βελτιστοποιήσεις και οι αλλαγές κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, με πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο.

2. Real-time measurement

Το όνειρο κάθε marketer και διαφημιζόμενου δεν είναι άλλο από τις real-time μετρήσεις και δεδομένα. Στα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising υπάρχει και η δυνατότητα να μετράτε με ακρίβεια την απόδοση μιας καμπάνιας, από τη στιγμή που θα ξεκινήσει (αν και δεν θα συνιστούσαμε να γίνουν αλλαγές την πρώτη εβδομάδα). Σε αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση, δεν χρειάζεται να περιμένετε έως το τέλος της καμπάνιας για να έχετε κάποια αποτελέσματα.

3. Efficiency

Το digital advertising έχει βελτιωθεί σημαντικά, με τη δυνατότητα να μετράμε τον τρόπο που εξελίσσεται μια καμπάνια. Οι real-time μετρήσεις, στις οποίες αναφερθήκαμε προηγουμένως, επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους, να πραγματοποιούν προσαρμογές και βελτιστοποιήσεις ανάλογα με τις ανάγκες, που μπορεί να προκύπτουν. Η βελτιστοποίηση διασφαλίζει ότι κάθε καμπάνια λειτουργεί με απόλυτη αποτελεσματικότητα, φθάνοντας μόνο στο κοινό που έχετε στοχεύσει, χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά τον προϋπολογισμό.

programmatic-1024x514

4. Ευρύτερο Targeting

Συνήθως, μαζί με τον όρο programmatic, πηγαίνει και ο όρος “targeting”. Με την αυξημένη ευελιξία του programmatic, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσεγγίσουν τους ιδανικούς καταναλωτές, που θα ανταποκριθούν στις καμπάνιες τους. Μερικά παραδείγματα αυτής της στόχευσης είναι το IP targeting (στόχευση μίας διεύθυνσης IP, συνήθως μιας συγκεκριμένης επιχείρηση ή συμβάντος), geolocation targeting (στόχευση συγκεκριμένων γεωγραφικών διαμερισμάτων, κράτους, πόλης, ταχυδρομικού κώδικα, κλπ), contextual keyword.

Επιπρόσθετα, στα θετικά του targeting μέσω programmatic advertising βρίσκεται και το, πολύ σημαντικό, retargeting. Μόνο το 2% των καταναλωτών κάνουν κάποια αγορά από την πρώτη επίσκεψη τους σε ένα site. Με το retargeting, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να συνεχίσουν να προσεγγίζουν το υπόλοιπο 98% των καταναλωτών τους, ενθαρρύνοντάς τους να επιστρέψουν στο site.

5. Αυξημένο audience reach

Το τελευταίο σημαντικό πλεονέκτημα του programmatic advertising είναι οι αυξημένες πιθανότητες προσέγγισης κοινού. Σε κάθε δεδομένη στιγμή, υπάρχουν 3,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι στο διαδίκτυο κατά μέσο όρο. Παρόλα αυτά, είναι πολύ πιο αποτελεσματικό αν το περιορίσετε «ιδανικούς» καταναλωτές. Με αυτόν τον περιορισμό, η το audience reach μπορεί να μην είναι τόσο εντυπωσιακό, αλλά θα είναι αποτελεσματικό.

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα πλεονέκτημα του programmatic advertising. Αν ψάχνετε για διαφάνεια και θέλετε να είστε σε θέση να μετρήσετε την επιτυχία της καμπάνιας σας τότε θα μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι από το programmatic advertising.