28/09/2020

Πώς οι UGC καμπάνιες θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις το κοινό σου


Το να τρέχεις μια UGC καμπάνια είναι ένας από τους πιο εφικτούς τρόπους να αποκτήσεις νέους followers, να αυξήσεις τις πωλήσεις και να μετατρέψεις το κοινό σου σε πραγματικούς καταναλωτές.

Κι αυτό συμβαίνει γιατί οι UGC καμπάνιες είναι πιο αξιόπιστες από τις branded διαφημίσεις και μια καλή στρατηγική για να γεμίσεις το feed του κοινού σου με όμορφο περιεχόμενο.

Τι είναι το User-Generated Content (UGC)

Εν συντομία, το user-generated content είναι κάθε μορφή περιεχομένου, είτε μιλάμε για φωτογραφίες, βίντεο είτε για GIFs και tweets, η οποία έχει δημιουργηθεί από τους καταναλωτές, ακόλουθους και fans μιας μάρκας.

Δεν είναι πληρωμένη διαφήμιση, αντιθέτως πρόκειται για μια ειλικρινή σύσταση ενός brand που έχει δημοσιευτεί και μοιράζεται στο διαδίκτυο.

Το UGC είναι τόσο απλό, όσο το να κάνει κάποιος ένα tweet σχετικά με το brand σου ή το να κάνει tag το brand ή το προϊόν σου σε ένα post στο Instagram ή σε ένα Instagram story. Έχει πολλά πλεονεκτήματα προς την επιχείρησή σου, αφού σύμφωνα με έρευνα, το 85% των χρηστών του Instagram είναι ευκολότερο να επηρεαστεί από το UGC που βλέπει καθημερινά στο feed του παρά από το περιεχόμενο που έχει δημιουργήσει το ίδιο το brand.

Ενώ αρχικά το UGC εξυπηρετούσε στην αύξηση του brand awareness και στο να οδηγεί σε πωλήσεις, πλέον διαπιστώνουμε ότι έχει πολλά οφέλη και γι’ αυτό χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο στο marketing και τη διαφήμιση, με καμπάνιες που τρέχουν σε κάθε social medium.

Tips για να μεγαλώσεις την online παρουσία της επιχείρησής σου με το UGC Marketing

#1 Προώθησε το επόμενο product launch σου:

Αν σχεδιάζεις το launch ενός νέου προϊόντος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τότε πρέπει να εντάξεις το UGC στην καμπάνια σου. Σύμφωνα με έρευνα, το 51% των millennials υποστηρίζει ότι είναι πιθανότερο να αγοράσουν κάτι που πρότεινε ένας άγνωστος στα social media, παρά κάτι που πρότεινε ένας φίλος ή συγγενής τους. Έτσι, έχεις περισσότερες πιθανότητες να μετατρέψεις το κοινό σου σε αγοραστές και να αυξήσεις τις πωλήσεις.

#2 Κάνε highlight τους ικανοποιημένους καταναλωτές:

Μετά το launch του νέου σου προϊόντος, σίγουρα αυτό που θέλεις είναι να συνεχιστεί η κουβέντα και ο ενθουσιασμός για αυτό που πουλάς. Το UGC μπορεί να βοηθήσει σε αυτό με τον ακόλουθο τρόπο. Αν αρέσει στους καταναλωτές σου να σε κάνουν tag στα Instagram stories τους ή να χρησιμοποιούν τα branded hashtags σου, τότε εσύ μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτό το υλικό και να το κάνεις re-post στα social media του brand σου.

#3 Φτιάξε τα δικά σου hashtags και τρέξε καμπάνιες στο Instagram:

Ένας από τους πιο απλούς και συχνούς τρόπους για να τρέξεις μια UGC Marketing καμπάνια, είναι να φτιάξεις εύκολα και inspiring hashtags και να εμπνεύσεις το κοινό σου να τα χρησιμοποιήσει στα posts του.

#4 Τρέξε UGC διαγωνισμούς:

Οι διαγωνισμοί βασισμένοι πάνω σε user-generated content είναι πολύ δημοφιλείς, διασκεδαστικοί για το κοινό και ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσεις το engagement και να προσελκύσεις νέα κοινά. Φυσικά, το γεγονός ότι το κοινό θα κερδίσει ένα δώρο ή έπαθλο συμμετέχοντας στα giveaways, δίνει μια έξτρα δόση επιθυμίας. Παρόλα αυτά, ακόμα κι αν δε θέλεις να ξοδέψεις πολλά χρήματα για ένα δώρο, μπορείς απλώς να χαρίσεις στο κοινό σου μια προβολή του νικητή από το brand σου, καθώς σύμφωνα με έρευνα οι καταναλωτές είναι προθυμότεροι να κάνουν share το UGC. Αυτό συμβαίνει γιατί έτσι θα πάρουν περισσότερα likes και την ευκαιρία να προβληθούν μέσα από ένα γνωστό brand.

Με το να ενθαρρύνεις το ψηφιακό κοινό σου να δημιουργήσει UGC και να το μοιραστεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όχι μόνο κερδίζεις την εμπιστοσύνη τους και δημιουργείς το αίσθημα της ομάδας, αλλά έχει και πολλά πλεονεκτήματα που θα βοηθήσουν την επιχείρησή σου να ξεχωρίσει.