22/09/2020

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Όπως υπάρχει το εξωτερικό marketing που απευθύνεται σε πελάτες και στην προσπάθεια προσέγγισής τους, έτσι υπάρχει και το εσωτερικό marketing που απευθύνεται στους εργαζόμενους. Συγκεκριμένα, το τελευταίο διάστημα υπάρχει μια κινητικότητα μέσα στις εταιρείες το οποίο κάποιες φορές δημιουργεί προβλήματα στους εργοδότες. Παρατηρείται μια μετακίνηση ανθρώπινου δυναμικού από τη μία εταιρεία στην άλλη.

Το digital marketing μπορεί να βοηθήσει τους εργοδότες να προσελκύσουν το νέο εργατικό δυναμικό και να διατηρήσουν το ήδη υπάρχον.

Όταν οι χρήστες ακολουθούν μια εταιρεία στο Facebook, στο LinkedΙn, στο Instagram δείχνει ότι τους εκφράζει και σαν κουλτούρα ο συγκεκριμένος οργανισμός. Επίσης οι υποψήφιοι γνωρίζουν το αντικείμενο με το οποίο καταπιάνεται η εταιρεία καθώς ακολουθούν τα social media τους.

Posts με εικόνες από τους εργαζόμενους

Μια εταιρεία μπορεί να γίνει πιο ελκυστική για έναν εργαζόμενο όταν βλέπει τον εργοδότη του να ανεβάζει φωτογραφίες από τη δουλειά του. Ακόμα, σε αυτό μπορεί να βοηθήσει και κάποιο post που να επιβραβεύεται η δουλειά του εργαζόμενου.

Εκτός από τις αναρτήσεις του εργοδότη είναι σημαντικό να κάνουν post και οι εργαζόμενοι. Για παράδειγμα, να ενθαρρύνετε τους εργαζόμενους να κάνουν αναρτήσεις από τον χώρο εργασίας τους και την καθημερινότητά τους στη δουλειά. Θα μπορούσαν επίσης να κάνουν repost τις αγγελίες για δουλειά που αναρτώνται στα social media της εταιρείας. Οι εργαζόμενοι συχνά έχουν φίλους και γνωστούς στον ίδιο κλάδο. Επομένως, μπορεί να προσελκύσουν κάποιον που να έχει την ίδια κουλτούρα και παρόμοιες αντιλήψεις για τη δουλειά με αυτούς.

Βίντεο από εργασιακή εμπειρία των εργαζόμενων

Εταιρείες όπως η Google ή η Marriott έχουν γυρίσει ολιγόλεπτα βίντεο. Αυτά τα βίντεο θυμίζουν ντοκιμαντέρ όπου οι εργαζόμενοι αναφέρονται στη δουλειά τους. Επίσης, δείχνουν τις εγκαταστάσεις τους, τα γραφεία τους ή τυχόν εκπαιδεύσεις που παρακολουθούν οι εργαζόμενοι. Είναι πολύ πιο ελκυστικό να δει κάποιος σε βίντεο το πως είναι το περιβάλλον σε μια εταιρεία από το να διαβάσει για αυτό ή να δει μια απλή εικόνα.

Πληρωμένες διαφημίσεις

Οι αναρτήσεις που γίνονται από τον CEO και τους εργαζόμενους είναι οργανικές. Από την άλλη πλευρά, αν θέλουμε να στοχεύσουμε συγκεκριμένα άτομα καλό θα ήταν καλό να συμπεριληφθεί πληρωμένη διαφήμιση. Η διαφήμιση μέσω social media μπορεί να στοχεύσει συγκεκριμένα άτομα. Η στόχευση θα βοηθήσει πολύ στο να προσεγγίσουμε άτομα που θα μπορούν να ταιριάξουν στη θέση που ψάχνουμε.

Παράδειγμα στόχευσης:

  • Ηλικία
  • Τοποθεσία
  • Εκπαίδευση-Γνώσεις
  • Επάγγελμα
  • Ενδιαφέροντα

Γενικά όσο πιο περιγραφικοί είμαστε θα μπορέσουμε να προσελκύσουμε σωστά άτομα και θα είναι πιο εύκολο να καταλήξουμε στο ποιον θα προσλάβουμε.