02/12/2020

Βέλτιστες πρακτικές για Cross-Posting στα Social Media


Το Cross-Posting του content στα Social Media είναι ένας απλός τρόπος για να εξοικονομήσετε χρόνο, δημοσιεύοντας ένα μέρος του περιεχομένου σε όλα τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσής σας ταυτόχρονα.

Και ενώ αυτό φαίνεται ότι θα έπρεπε να είναι μία εύκολη διαδικασία, αποδεικνύεται συχνά ότι μπορεί να πάει πολύ λάθος, κάνοντας τους λογαριασμούς σας να μοιάζουν ακατάστατοι. Σε αυτό το άρθρο, αναφέρονται οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Cross-Posting στα Social Media σωστά, ώστε να μεγιστοποιήσετε τις ευκαιρίες σας και να εξοικονομήσετε χρόνο στη διαδικασία.

Ενίσχυση του Cross-Posting στα Social Media

Το Cross-Posting στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μπορεί να είναι μια εξαιρετική λύση για brands και επιχειρήσεις που:

  • Έχουν χαμηλό budget και δεν μπορούν να επενδύσουν σε πιο ισχυρές στρατηγικές
  • Για επιχειρηματίες που χειρίζονται τα social media και έχουν περιορισμένο χρόνο
  • Επιχειρήσεις που δεν έχουν τη δυνατότητα / πόρους να δημιουργούν πολύ περιεχόμενο
  • Επιχειρήσεις που απλώς χρησιμοποιούν τα social media αποκλειστικά για να διατηρούν ένα image και να έχουν παρουσία στο internet

Το cross-posting σημαίνει ότι λαμβάνετε ένα κομμάτι περιεχομένου ή ένα μήνυμα και το μοιράζεστε ταυτόχρονα σε πολλά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.

Όπως είπαμε και πριν σίγουρα σας εξοικονομεί χρόνο, αλλά υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι για να κάνετε cross-posting σωστά, ώστε να επωφελείστε σε μεγαλύτερο βαθμό.

Ένα κοινό λάθος είναι τα profiles των brands στα social media να είναι κακά συνδεδεμένα. Για να το αποφύγετε αυτό, μια καλή πρακτική είναι να χρησιμοποιείτε ένα scheduling tool όπως το Hootsuite ή το AgoraPulse για να οργανώσετε το cross-posting σωστά.

Μόλις αποκτήσετε τον έλεγχο των πραγμάτων, μπορείτε να ξεκινήσετε το cross-posting χρησιμοποιώντας κάθε δίκτυο προς όφελός σας.

Παρακάτω θα δείτε το πώς.

  1. Μάθετε τη γλώσσα κάθε Μέσου Κοινωνικής Δικτύωσης

Πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία του cross-posting, πρέπει πρώτα να μάθετε πώς λειτουργεί το κάθε επιμέρους κοινωνικό δίκτυο, καθώς και τις μοναδικές δυνατότητες και λειτουργίες του.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε όλα τα ειδικά εργαλεία του δικτύου που έχετε στη διάθεσή σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κάθε post για το κάθε δίκτυο. Επίσης θα σας βοηθήσει να βρείτε τον τρόπο να κάνετε το κάθε μεμονωμένο post να δουλεύει στο κάθε ένα. Παρακάτω θα  μπούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.

  1. Ανήκει αυτό το post σε αυτό το channel;

Δεν ταιριάζουν όλα τα posts σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, κάτι το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό. Χρειάζεται να λάβετε υπόψη σας, αφενός τη συνολική στρατηγική και τη στρατηγική του δικτύου σας και αφετέρου τον τόνο του δικτύου.

Για παράδειγμα, εάν κάνετε πλάκα, σχετικά με το μεσημεριανό γεύμα της ομάδας σας, δεν έχει νόημα να δημοσιεύσετε μια τέτοια φωτογραφία στη σελίδα της εταιρείας σας στο LinkedIn. Θα μπορούσε ωστόσο να αποτελεί εξαιρετικό περιεχόμενο για το Instagram ή ακόμα και για το Instagram Story του brand σας. Επίσης αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε λίγη δημιουργικότητα εάν θέλετε να δημοσιεύσετε το ίδιο περιεχόμενο σε κάθε δίκτυο.

  1. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο για κάθε δίκτυο

Μόλις εξοικειωθείτε με το πώς λειτουργεί κάθε ένα από τα δίκτυα στα οποία δημοσιεύετε, θα θέλετε να βελτιστοποιήσετε το content που κάνετε cross-posting συγκεκριμένα για κάθε δίκτυο.

Και αυτό είναι το σημείο όπου θα σας φανούν χρήσιμα τα βήματα για τα οποία μόλις μιλήσαμε. Μπορείτε να μετατρέψετε το κάθε post ώστε να είναι συμβατό με το εκάστοτε δίκτυο στο οποίο το ανεβάζετε. Έτσι αξιοποιώντας τη δημιουργικότητά σας και χρησιμοποιώντας τα εξειδικευμένα εργαλεία του δικτύου, κάνετε τις αναρτήσεις σας να φαίνονται πιο δυναμικές και δείχνεται στο κοινό σας ότι ξέρετε τι κάνετε.

Ορισμένες αναρτήσεις θα μπορείτε να τις διατηρείτε ως επί το πλείστον αυτούσιες με μικρές διαφοροποιήσεις. Αυτό περιλαμβάνει την ελαχιστοποίηση ή την επιμήκυνση των λεζάντων για την κάλυψη των ορίων χαρακτήρων, την προσθήκη ή την απομάκρυνση των hashtags και αλλαγές στη διατύπωση. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημοσιεύσετε μεγαλύτερες λεζάντες στο LinkedIn ή στο Facebook και πιο σύντομες στο Twitter.

Άλλες αναρτήσεις θα χρειαστεί να είναι απόλυτα τροποποιημένες, λαμβάνοντας υπόψη το δίκτυο στο οποίο θα δημοσιευτούν και εδώ είναι που μπορείτε να επωφεληθείτε από τα ειδικά εργαλεία του κάθε δικτύου. Λάβετε υπόψη ποιο format λειτουργεί καλύτερα σε κάθε δίκτυο και για το κοινό σας.

  1. Προγραμματισμός σύμφωνα με την ώρα αιχμής του κάθε δικτύου

Η τελευταία σκέψη για το σωστό cross-posting στα social media είναι να προγραμματίζονται οι αναρτήσεις τις ώρες αιχμής που έχει το κάθε social media network ξεχωριστά και σε σχέση με το μοναδικό κοινό που έχει το κάθε ένα. Αυτό θα διασφαλίσει την ανάρτησή σας καθώς θα το δει μεγαλύτερο μέρος των χρηστών, ανά δίκτυο, μεγιστοποιώντας έτσι τις ευκαιρίες επιτυχίας.

Ας ελπίσουμε ότι αυτά τα βήματα θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση με το cross-posting στα social media και να αποφύγετε την παγίδα της φαινομενικά εξοικονόμησης χρόνου, με το να αυτοματοποιείτε απλά τα τις αναρτήσεις σας από το Facebook στο Instagram.

Σημείωση: Οι ιστορίες του Facebook δεν επιτρέπουν συνδέσμους, έτσι τα links που δημοσιεύετε στις ιστορίες Instagram δεν θα λειτουργούν.