Αυξημένος κίνδυνος αλκοολισμού για όσους δοκιμάζουν ποτό από μικρή ηλικία
28 Σεπ 09 - 0:00Όσο μικρότερος σε ηλικία είναι κάποιος όταν πρωτοδοκιμάσει αλκοόλ, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος να επηρεαστούν τα γονίδιά του, τα οποία συνδέονται με τον αλκοολισμό.
Παράλληλα, όπως προκύπτει από δύο νέες αμερικανικές μελέτες, η κατανάλωση αλκοόλ στην εφηβεία αυξάνει τον κίνδυνο για υιοθέτηση παραβατικών συμπεριφορών μετά την ενηλικίωση.
Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο εξειδικευμένο περιοδικό για τον αλκοολισμό με τίτλο Alcoholism: Clinical and Experimental Research διαπίστωσε ότι όταν οι άνθρωποι άρχιζαν να πίνουν σε πολύ νεαρή ηλικία, οι γενετικοί παράγοντες συνέβαλαν περισσότερο στην αύξηση του κινδύνου αλκοολισμού, μέχρι και σε ποσοστό 90% για τους πιο μικρούς σε ηλικία. Στο πλαίσιο της μελέτης, αναλύθηκαν δειγματα από σχεδόν 6.500 ενήλικες διδύμους από την Αυστραλία.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, όσοι άρχισαν να πίνουν αλκοόλ σε ηλικία κάτω των 15 ετών, έχουν αυξημένο γενετικό κίνδυνο εξάρτησης από το αλκοόλ. Όσοι άρχισαν να πίνουν μετά τα 16 τους, κινδυνεύουν περισσότερο να γίνουν αλκοολικοί εξαιτίας των συνθηκών της ζωής τους και όχι εξαιτίας των γονιδίων τους.
Άλλη αμερικανική έρευνα, τονίζει ότι η κατανάλωση αλκοόλ στην εφηβεία συμβάλλει στην κατοπινή ριψοκίνδυνη συμπεριφορά των νέων και στην υιοθέτηση παραβατικών συμπεριφορών, όπως η χρήση ναρκωτικών, όταν πλέον ενηλικιωθούν. Επίσης, επιβεβαιώνει ότι η πρόωρη κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να προκαλέσει αλλαγές διαρκείας στην μετέπειτα συμπεριφορά.
tags Επιστήμη & Τεχνολογία, υγεία Φάκελος: Η ψυχική υγεία στις μυλόπετρες της παγκοσμιοποίησης και των νέων τεχνολογιών
0 σχόλια, κάνε το δικό σου σχόλιοΠιο δημοφιλή
- Συνολικά
- Σήμερα
- Σχόλια
-
Σχόλια (133)
-
Σχόλια (106)
-
Σχόλια (99)
-
Σχόλια (2)
-
Σχόλια (0)
-
Σχόλια (55)
-
Σχόλια (0)
-
Σχόλια (2)
-
Σχόλια (72)
Τελευταία σχόλια
-
Αγαπητέ Αφώτιστε Φιλέλληνα, ενδιαφέρον το σχόλιό σου, αλλά δεν αντιστοιχεί στο σ...
-
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!
-
Αυτό λέω κι εγώ, jboy...